Osoba, która opuszcza miejsce pobytu stałego jest obowiązana wymeldować się w organie gminy właściwym ze względu na dotychczasowe miejsce jej pobytu najpóźniej w dniu opuszczenia tego miejsca target="xml" content="namespace prefix = o ns = \"urn:schemas-microsoft-com:office:office\" /">?>
Wymagane dokumenty:
· dowód osobisty , a w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości
· osoba niepełnoletnia nie posiadająca dokumentu stwierdzającego tożsamość przedstawia odpis skrócony aktu urodzenia
· osoby podlegające powszechnemu obowiązkowi obrony przedstawiają książeczkę wojskową
· wypełniony i podpisany formularz ”zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego” (druk Pu-E-2)
Procedura:
Osoba obowiązana do wymeldowania z pobytu stałego zgłasza organowi gminy właściwemu ze względu na dotychczasowe miejsce jej pobytu dane osobowe na druku „ zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego” (druk Pu-E-2)
Wzór formularza : „ Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego” stanowi załącznik Nr 3. do pobrania na dole strony w formie pliku.
Termin załatwienia:
w tym samym dniu
Miejsce załatwienia:
pokój Nr 6 ( parter ) tel. (041) 3855135 wew. 129
Opłaty:
Bez opłat