Osoba która opuszcza miejsce pobytu czasowego ponad 3 miesiące przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu zobowiązana jest wymeldować się w organie gminy właściwym ze względu na dotychczasowe miejsce jej pobytu najpóźniej w dniu opuszczenia tego miejsca
Wymagane dokumenty:
· dowód osobisty , a w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości
· osoba niepełnoletnia nie posiadająca dokumentu stwierdzającego tożsamość przedstawia odpis skrócony aktu urodzenia
· osoby podlegające powszechnemu obowiązkowi obrony przedstawiają książeczkę wojskową
· wypełniony i podpisany formularz ”zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego ponad 3miesiące”
Procedura:
Dokonując wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu osoba zobowiązana do wymeldowania zgłasza organowi gminy właściwemu ze względu na dotychczasowe miejsce jej pobytu dane osobowe na druku „zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące”
Wzór formularza : „ Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego ponad 3 miesiące” stanowi załącznik Nr 4. do pobrania na dole strony w formie pliku
Termin załatwienia:
w tym samym dniu
Miejsce załatwienia:
pokój Nr 6 ( parter ) tel. (041) 3855135 wew. 129
Opłaty:
Bez opłat