Zaświadczenia wydaje się na żądanie osoby ubiegającej się o wydanie zaświadczenia..
1. Wymagane dokumenty
Podanie o wydanie zaświadczenia
2. Procedura
Zainteresowane składa podanie o wydanie zaświadczenia w sprawie zameldowania, wymeldowania, stanie rodzinnym, danych osobowych do Urzędu Miasta i Gminy Małogoszcz.
Zaświadczenia wydawane przy dopełnieniu obowiązku meldunkowego są zwolnione od opłat.
3.Termin załatwienia
Siedem dni od daty wpływu podania do Urzędu.
4. Opłaty
Do wniosku o wydanie zaświadczenia należy dołączyć dowód opłaty w wysokości 17 zł. na konto Urządu Miasta i Gminy w Małogoszczu w kasie Urzędu pokój nr. 9 , w filii B.S. o/Małogoszcz pok. nr. 13 lub B.S. o/Małogoszcz ul. Jędrzejowska 12.
BS kielce O/Małogoszcz
38849300040100060000420002
Zaświadczenia wydawane w sprawach innych:
- alimentacyjnych
- ubezpieczenia społecznego
- świadczeń socjalnych
- powszechnego obowiązku obrony
- zatrudnienia
- nauki
nie podlegaja opłacie skarbowej.