Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz

Ikona statystyk

2003-08-07
Ikona statystyk

Zaświadczenia

Zaświadczenia wydaje się na żądanie osoby ubiegającej się o wydanie zaświadczenia..

1. Wymagane dokumenty

Podanie o wydanie zaświadczenia

2. Procedura

Zainteresowane składa podanie o wydanie zaświadczenia w sprawie zameldowania, wymeldowania, stanie rodzinnym, danych osobowych do Urzędu Miasta i Gminy Małogoszcz.

Zaświadczenia wydawane przy dopełnieniu obowiązku meldunkowego są zwolnione od opłat.

3.Termin załatwienia

Siedem dni od daty wpływu podania do Urzędu.

4. Opłaty

Do wniosku o wydanie zaświadczenia należy dołączyć dowód opłaty w wysokości 17 zł. na konto Urządu Miasta i Gminy w Małogoszczu w kasie Urzędu pokój nr. 9 , w filii B.S. o/Małogoszcz pok. nr. 13 lub B.S. o/Małogoszcz ul. Jędrzejowska 12.

BS kielce O/Małogoszcz

38849300040100060000420002

Zaświadczenia wydawane w sprawach innych:

- alimentacyjnych

- ubezpieczenia społecznego

- świadczeń socjalnych

- powszechnego obowiązku obrony

- zatrudnienia

- nauki

nie podlegaja opłacie skarbowej.

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz
Informację wytworzył:
Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu
Informację wprowadził:
Andrzej Turek
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2003-08-07
Data ostatniej zmiany:
2007-03-15
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-16 15:28:58, zmian dokonał(a): Bartosz Barański

WCAG 2.0 (Level AA)