Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz

Ikona statystyk

2003-08-07
Ikona statystyk

Nadawanie numeru Powszechnego Elektronicznego

 

Numer PESEL jest to 11 - cyfrowy, stały symbol numeryczny, jednoznacznie identyfikujący osoba fizyczną. Nr PESEL nadaje minister właściwy do spraw administracji publicznej w formie czynności materialno-technicznej:

1. obywatelom polskim zameldowanym na pobyt stały lub czasowy ponad 3 miesiące, a także osobom ubiegajacym się o wydanie Dowodu Osobistego

2. cudzoziemcom zameldownym na pobyt stały lub czasowy trwajacy ponad 3 miesiące.

3. obywalelom polskim i cudzoziemcom, którzy podlegają na terytorium RP ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu

4. obywatelom polskim zamieszkałym za granicą, którzy ubiegają się o wydanie paszportu

 

1. Wymagane dokumenty:

- odpis skrócony aktu urodzenia

- wniosek organu gminy w przypadku osób wyminionych w pkt. 1 i 2

- wniosek polskiego konsula w przypadku osób wyminonych w pkt. 4

2. Procedura:

Nr. PESEL nadaje się:

- dla noworodków z urzędu

- innym osobom na umotywowany pisemny wniosek wraz z odpisem aktu urodzenia, a w przypadku osób. które wstąpiły w związek małżeński  wraz z odpisem skróconego aktu małżeństwa opatrzonym adnotacją o aktualnie używanym nazwisku.

3. Termin

1 miesiąc od daty wpływu aktu urodzenia do Urzędu.

4. Opłaty

-bez opłat

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz
Informację wytworzył:
Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu
Informację wprowadził:
Andrzej Turek
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2003-08-07
Data ostatniej zmiany:
2007-03-15
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-19 14:10:55, zmian dokonał(a): Bartosz Barański

WCAG 2.0 (Level AA)