Wymagane dokumenty:
1.Wniosek
Podstawa prawna :
Dział II rozdział 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. 2023.344) oraz rozporządzenie rady Ministrów z dn. 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzenia przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U.2021.2213 t.j.).
Termin załatwienia sprawy:
Obowiązujące przepisy nie przewidują wiążących terminów na załatwienie sprawy. Jednakże odpowiedź o możliwości nabycia nieruchomości w drodze przetargu udzielana jest w terminie 30 dni.
Łączny termin postępowania wynosi ok. 6 miesięcy. Jest to okres potrzebny do skompletowania niezbędnych dokumentów do sprzedaży nieruchomości w drodze przetargu.
Miejsce załatwienia sprawy:
Pokój nr 24, I piętro, (tel. /041/38 60 118)
Opłaty skarbowe:
Od wniosku nie pobiera się opłat.
Tryb odwoławczy:
Nie przewiduje się trybu odwoławczego, gdyż jest to czynność o charakterze cywilnoprawnym i dochodzi do skutku w wyniku złożenia oświadczenia woli przed notariuszem.