Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz

Ikona statystyk

UCHWAŁA NR 3/21/03 Rady Miejskiej w Małogoszczu z dnia 6 marca 2003r.

Ikona statystyk
 

UCHWAŁA NR 3/21/03
Rady Miejskiej w Małogoszczu
z dnia 6 marca 2003 r.
w sprawie uchwalenia  budżetu gminy na rok 2003

Na podstawie art.18 ust. 2 pkt. 4i 9  lit.d, oraz pkt. 10 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,(Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz.1591, oraz z 2002 r. Nr 23 poz.220, Nr 62 poz.558, Nr 113 poz.984 , Nr 153 poz.1271i Nr 214,poz.1806) art. 49,art. 52, art. 109, art. 116, art. 124,art. 128 ust. 2, art. 134 ust.3  ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003r.Nr 15,poz.148) Rada Miejska uchwala, co następuje:

§ 1.

Ustala się dochody budżetu gminy w wysokości 19.011.166,-zł

(zgodnie załącznikiem Nr 1 według źródeł i działów klasyfikacji budżetowej)

§ 2.

Ustala się wydatki budżetu gminy w wysokości 19.278.674,-zł
z tego :

wydatki bieżące 16.340.490,-zł
w tym:

-  wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 10.756.482,-zł

-  dotacje 225.000,-zł

-  wydatki na obsługę długu jednostki 180.000,-zł

-  wydatki z tytułu poręczeń i gwarancji udzielanych przez jednostkę 236.293,-zł

wydatki majątkowe 2.938.184,-zł

zgodnie z załącznikiem Nr 2 / wydatki w podziale na działy i rozdziały klasyfikacji budżetowej /.

§ 3.

I. Dochody budżetu  w kwocie  300.000,-zł  przeznacza się na :

- spłatę otrzymanych kredytów w kwocie  300.000,-zł

II. Źródłami pokrycia deficytu budżetu w kwocie 567.508,-zł. są przychody pochodzące z:

- pożyczek w kwocie 107.508,-zł

- wolnych środków jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu jednostki samorządu terytorialnego, wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie 460.000,-zł

Przychody i rozchody budżetu, sklasyfikowane według paragrafów określających ich źródło, zestawione są w załączniku Nr 3.

§ 4.

Upoważnia się Burmistrza Miasta i Gminy do spłat zobowiązań w kwocie 300.000,-zł w celu realizacji planowanych kwot rozchodów budżetów zgodnie z załącznikiem Nr 3.

§ 5.

Ustala się plan przychodów zakładów budżetowych w łącznej kwocie  2.082.572,-zł, w tym dotacja z budżetu 100.000,-zł oraz wydatków zakładów budżetowych w kwocie  2.082.572,-zł zgodnie z załącznikiem Nr 4.

§ 6.

Ustala się plan przychodów GFOŚiGW w kwocie 278.000,-zł i wydatków w kwocie 330.000,-zł  zgodnie z załącznikiem  Nr 5.

§ 7.

Ustala się zakres i kwoty dotacji przedmiotowych /zgodnie z załącznikiem Nr 2/.

§ 8.

Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego ustawami

- dochody w kwocie  1.277.521,-zł

- wydatki w kwocie   1.277.521,-zł

/zgodnie z załącznikiem Nr 1 i 2/

§ 9.

Ustala się dochody w kwocie 4.000,-zł i wydatki w kwocie 4.000,-zł na zadania realizowane na podstawie umów z organami administracji rządowej

/zgodnie z załącznikiem Nr 1 i2/

§ 10.

Ustala się wysokość dotacji dla innych podmiotów /art. 118 ustawy/ zgodnie z załącznikiem Nr 6.

§ 11.

Ustala się wydatki na finansowanie wieloletnich programów inwestycyjnych, z wyodrębnieniem wydatków na finansowanie poszczególnych programów, zgodnie z załącznikiem Nr 7.

§ 12.

Ustala się rezerwę ogólną w kwocie 20.500,-zł.

§ 13.

Upoważnia się Burmistrza Miasta i Gminy do zaciągnięcia pożyczek, kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu.

§ 14.

Upoważnia się Burmistrza Miasta i Gminy do dokonywania przeniesień planowanych wydatków w ramach działów klasyfikacji budżetowej.

§ 15.

Ustala się dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na kwotę 110.000,-zł i  wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych  w kwocie  110.000,-zł.

§ 16.

Upoważnia się Burmistrza Miasta i Gminy do lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach.

§ 17.

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy

§ 18.

Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego.

§ 19.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą od 1 stycznia 2003 r.

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz
Informację wytworzył:
Andrzej Turek
Informację wprowadził:
Andrzej Turek
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2003-09-17
Data ostatniej zmiany:
2003-09-17

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-19 14:10:55, zmian dokonał(a): Bartosz Barański

WCAG 2.0 (Level AA)