Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz

Ikona statystyk

Zarządzenie Nr 124/04 Burmistrza Miasta i Gminy w Małogoszczu z dnia 22 kwietnia 2004 roku

Ikona statystyk

Zarządzenie  Nr 124/04

Burmistrza Miasta i Gminy w Małogoszczu

z dnia 22 kwietnia 2004 roku

w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy  Małogoszcz.

 

Na podstawie art.33 ust.2i 4 ustawy z dnia 8 czerwca 1990 roku o samorządzie gminnym  (Dz.U z 2001 r Nr 142,poz.1591 z póżn.zm) zarządzam co następuje:

§ 1.

W regulaminie  organizacyjnym  Urzędu Miasta i Gminy  Małogoszcz wprowadzam następujące zmiany:

-w § 45 pkt.4 „w zakresie zagospodarowania przestrzennego” otrzymuje nowe brzmienie:

1. podejmowanie czynności  mających na celu przystąpienie, sporządzenie i uchwalenie uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,

2. podejmowanie czynności mających na celu przystąpienie, sporządzenie i uchwalenie planów zagospodarowania przestrzennego,

3. dokonywanie  prognozy  skutków uchwalenia  miejscowych planów zagospodarowania,

4. prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków  o ich sporządzenie lub zmianę,

5. wydawanie decyzji  o warunkach  zabudowy i zagospodarowania  terenu, w tym:

a) decyzji o lokalizacji  celu publicznego,

b) decyzji  o warunkach zabudowy,

6.prowadzenie rejestru wydanych decyzji o lokalizacji inwestycji  celu publicznego o znaczeniu  powiatowym i gminnym oraz rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy,

7.dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przedstawianie analizy Radzie Miejskiej co najmniej raz w kadencji,

8.wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

9.opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów miejscowych.

- w § 6 w pkt.5 dodaje się ppkt. j w  brzmieniu:

 „ j)  ds. świadczeń rodzinnych  symbol  -  ŚR

§ 57  otrzymuje nowe brzmienie;

Do stanowiska do spraw świadczeń rodzinnych należy w szczególności:

1. przyjmowanie wniosków  o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych wraz z wymaganą dokumentacją,

2.prowadzenie dokumentacji dotyczącej ustalania prawa do świadczeń rodzinnych:

1) zasiłków rodzinnych oraz dodatków do zasiłków rodzinnych,

2) świadczeń opiekuńczych- zasiłków pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych,

3. wydawanie decyzji w sprawach o przyznanie świadczeń rodzinnych, wstrzymywanie lub zawieszanie wypłaty tych świadczeń.

§ 57 i § 58 otrzymuje  odpowiednio oznaczenie § 58 i § 59.

W załączniku do regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy- Struktura stanowisk dopisuje się  lp.20 ,samodzielne stanowisko pracy –ds.świadczeń rodzinnych, podporządkowanie-Burmistrz, status –umowa o pracę  , etat -1.

§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 maja 2004 roku.

 

Burmistrz

Miasta i Gminy

 

Jan Głogowski

 

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz
Informację wytworzył:
Andrzej Turek
Informację wprowadził:
Andrzej Turek
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2004-04-23
Data ostatniej zmiany:
2004-04-25

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-30 13:09:42, zmian dokonał(a): Bartosz Barański

WCAG 2.0 (Level AA)