Na podstawie art.33 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§1.
W regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Małogoszczu wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Nr 11/02 z dnia 30 grudnia 2002r. Nr 104/03 z dnia 9 grudnia 2003r., Nr 124/04 z dnia 22 kwietnia 2004r. wprowadzam następujące zmiany:
1. W §6 w pkt 1 skreśla się pkt b, oraz w §6 w pkt 3, po wyrazach symbol USC dopisuje się wyrazy „w sprawach z zakresu kadr i szkolenia „ - symbol Kd.
2. W rozdziale XI podział zadań pomiędzy referaty i samodzielne stanowiska pracy skreśla się §38 i §39 w zakresie spraw kadrowych pkt 1-18.
3. W §38 do zadań stanowiska do spraw organizacyjnych, obsługi rady i komisji należy: dopisuje się pkt 20 w następującym brzmieniu:
„20. Obsługa kserokopiarki w tym:
1) Wykonywanie odbitek ksero,
2) Prowadzenie rejestru odbitek ksero,
3) Prowadzenie ewidencji zakupionego toneru oraz papieru,
4) Rozliczanie zakupionego papieru na potrzeby kserokopiarki w okresach miesięcznych.”
4. §39 otrzymuje nowe brzmienie:
„ 1. Z zakresu kancelarii ogólnej:
1) przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do urzędu,
2) wysyłanie i doręczanie korespondencji z urzędu,
3) prowadzenie ewidencji korespondencji,
4) przekazywanie korespondencji referatom i samodzielnym stanowiskom pracy,
5) obsługa faxu oraz centrali telefonicznej,
6) udzielanie informacji interesantom w zakresie sposobu załatwiania spraw i kierowanie ich do właściwych referatów lub samodzielnych stanowisk pracy,
7) wywieszanie na tablicy ogłoszeń sądowych i zawiadamianie sądów o terminie wywieszania tychże ogłoszeń.
2. Z zakresu sekretariatu:
1) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
2) prowadzenie rejestru i nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
3) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie kontaktów z burmistrzem, zastępcą burmistrza bądź innymi pracownikami,
4) wysyłanie zaproszeń, podziękowań i życzeń,
3. Z zakresu archiwum zakładowego:
1) gromadzenie, przechowywanie, ewidencjonowanie i zabezpieczanie materiałów archiwalnych wytwarzanych w urzędzie,
2) klasyfikowanie, kwalifikowanie i brakowanie materiałów archiwalnych znajdujących się w zasobie archiwum zakładowego,
3) przekazywanie akt do archiwum państwowego,
4) przygotowywanie zmian w obowiązujących przepisach wewnętrznych dotyczących działania archiwum i czynności kancelaryjnych,
5) bieżąca kontrola przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej w urzędzie.
4. Planowanie i organizacja zaopatrzenia pracowników urzędu w środki trwałe, materiały biurowe, środki czystości oraz prowadzenie stosownej ewidencji w tym zakresie.
5. Prowadzenie spraw zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną.
6. Techniczna obsługa tablic informacyjnych urzędu, dekorowanie urzędu z okazji świąt państwowych i lokalnych.
5. W §44 skreśla się zapis w zakresie powszechnego obowiązku obrony: pkt 1-5,a dopisuje się następującą treść:
„ W zakresie spraw kadrowych:
1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu, Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, bibliotek oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
2. Organizowanie konkursów na stanowiska kierownicze.
3. Prowadzenie spraw rentowych i emerytalnych pracowników.
4. Organizowanie szkoleń pracowniczych.
5. Nadzór nad czasem pracy pracowników samorządowych.
6. Współpraca z referatem finansowym w sprawach wynagrodzeń pracowniczych oraz etatyzacji urzędu,
7. Przygotowywanie planów urlopów oraz nadzór nad jego realizacją.
8. Zakup i zamawianie pieczęci, druków i wydawnictw.
9. Sporządzanie analiz statystycznych z zakresu kadr.
10. Prowadzenie centralnego rejestru umów zleceń i umów o dzieło.
11. Organizowanie i koordynowanie praktyk uczniów i studentów, staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.
12. Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia poprzez samodzielny zakład opieki zdrowotnej, obsługa techniczno organizacyjna rady społecznej.
13. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem środkami funduszu świadczeń socjalnych
14. Organizacja zebrań wiejskich:
15. Organizowanie współpracy między radą miejską, burmistrzem, a radami sołeckimi i sołtysami.
16. Gromadzenie dokumentacji rad sołeckich, sołtysów, nadawanie biegu uchwałom podjętym przez te organy.
6. W §48 dopisuje się punkty 15a 15b w następującym brzmieniu:
„ 15a. Wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie imprezy masowej lub odmowa
jego wydania.
16a. Wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych przypisanych do kompetencji burmistrza.
7. W §51 pkt 26 i 27 otrzymuje tytuł i brzmienie:
„26. W zakresie powszechnego obowiązku obrony:
1. Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony a szczególności:
1) Przeprowadzanie rejestracji przedpoborowych,
2) Wzywanie i egzekwowanie stawiennictwa poborowych przed komisją lekarską i komisją poborową,
3) Współdziałanie w przeprowadzaniu poboru,
4) Przygotowywanie decyzji o konieczności sprawowania przez żołnierzy oraz osoby spełniające zastępczo obowiązek służby wojskowej bezpośredniej opieki nad członkami rodziny,
2. Prowadzenie dokumentacji akcji kurierskiej.
3. Nakładanie świadczeń rzeczowych i osobistych związanych z obronnością kraju.
4. Prowadzenie kancelarii tajnej urzędu oraz zadań związanych zewidencjonowaniem spraw tajnych, poufnych i zastrzeżonych.
5. Koordynowanie spraw wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP.
27. Gminne Centrum Reagowania.
Do zadań Centrum należy:
1) monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji.
2) realizowanie procedur i programów reagowania kryzysowego,
3) opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego,
4) przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej,
5) realizowanie polityki informacyjnej związanej ze stanem klęski żywiołowej.”
8. W §54 dopisuje się punkty od nr 7 do nr 21w następującym brzmieniu:
„ 7. Wdrażanie oraz stały nadzór nad oprogramowaniem komputerowym.
8. Instalacja oprogramowania.
9. Szkolenie pracowników w zakresie obsługi zainstalowanego oprogramowania oraz doradztwo w sprawach związanych z obsługą komputerów.
10. Bieżąca konserwacja sprzętu komputerowego.
11. Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej w zakresie zakupu sprzętui oprogramowania.
12. Prowadzenie rejestru faktur zakupionego sprzętu komputerowego i oprogramowania.
13. Zbieranie materiałów do Internetu, aktualizacja strony internetowej urzędu.
14. Obsługa poczty elektronicznej.
15. Prowadzenie aktualizacji programów działających w urzędzie.
16. Współpraca z firmami dostarczającymi usługi informatyczne do urzędu w zakresie serwisu i przeglądów gwarancyjnych i konserwacyjnych sprzętu.
17. Prowadzenie rejestru używanych w urzędzie programów komputerowych i licencji.
18. Prowadzenie ewidencji wyposażenia poszczególnych stanowisk w sprzęt komputerowy i bieżące jej aktualizowanie.
19. Codzienne sporządzanie kopii zapasowych baz danych.
20. Sprawowanie opieki nad serwerem i zainstalowanym na nim oprogramowaniem.
21. Prowadzenie spraw związanych z BIP urzędu.
§2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2004r roku.
Burmistrz Miasta i Gminy
Jan Głogowski