Na podstawie rozdziału II § 4 Załącznika Nr.1 do Uchwały Nr.10/92/99 Rady Miejskiej w Małogoszczu z dnia 22 października 1999 roku w sprawie procedury uchwalania budżetu gminy oraz rodzaju materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi uchwały budżetowej Burmistrz Miasta i Gminy zarządza co następuje;
1.Wnioski budżetowe dotyczące przyszłego roku budżetowego 2006 należy składać do dnia 10 października 2005 roku:
a) w sprawie dofinansowania wydatków bieżących i inwestycyjnych należy składać u Skarbnika Miasta i Gminy,
b) w sprawie udzielenia z budżetu gminy dotacji na wykonanie zadań zleconych przez podmioty nie zaliczane do sektora finansów publicznych i nie działające w celu osiągnięcia zysku należy składać na stanowiska komórek merytorycznych.
2.Wnioski składane po tym terminie oraz w trakcie roku budżetowego będą rozpatrywane przy projektowaniu budżetu gminy na rok 2007.
Wykonanie zarządzenia kieruje się do:
1) Przewodniczącego Rady Miejskiej,
2) Przewodniczących komisji Rady Miejskiej,
3) Radnych Rady Miejskiej,
4) Sołtysów i przewodniczących rad sołeckich
5) Kierowników referatów w Urzędzie Miasta i Gminy,
6) Samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie Miasta i Gminy,
7) Kierowników jednostek organizacyjnych gminy
Burmistrz
Jan Głogowski