Struktura organizacyjna
STRUKTURA ORGANIZACYJNA I PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI
DZIAŁ GOSPODARKI WODNO - KANALIZACYJNEJ - realizuje następujące zadania:
Zaopatrzenie w wodę realizowane jest z czterech własnych ujęć wody pitnej oraz ujęć obcych (zakup wody):
-
Ujęcie Leśnica - zaopatruje w wodę Małogoszcz, Leśnicę, Żarczyce Małe, Żarczyce Duże, Wygnanów, Złotniki, Lipnicę, Mniszek,
-
Ujęcie Bocheniec (Nowa Wieś) - zaopatruje w wodę Bocheniec, Dołki, Nową Wieś, Karsznice, Rembieszyce, Wolę Teserową,
-
Ujęcie Kozłów - zaopatruje w wodę Kozłów, Luwinów, Wiśnicz, Lasochów, Henryków,
-
Zakrucze, oczyszczalnia ścieków komunalnych w Zakruczu i blok mieszkalny 108 zaopatrywane są w wodę zakupioną z Cementowni "Małogoszcz", planowane jest podłączenie tych odbiorców do wodociągu Małogoszcz,
-
Wrzosówka i Kapoliny zaopatrywane są w wodę z gminy Łopuszno
Ścieki z kanalizacji w Małogoszczu, Bocheńcu, Dołkach i Nowej Wsi kierowane są do oczyszczalni w Zakruczu, ścieki z obiektów szkolnych w Rembieszycach i Złotnikach są oczyszczane w oczyszczalniach kontenerowych zlokalizowanych przy tych obiektach,
Pracownicy działu prowadzą eksploatację wszystkich instalacji i urządzeń oraz sieci i obiektów gospodarki wodno - kanalizacyjnej, a także ich przeglądy i konserwacje, naprawybieżące i remonty.
DZIAŁ GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ - realizuje następujące zadania:
-
administrowanie gminnym zasobem mieszkaniowym (lokale komunalne i socjalne),
-
zarządzanie na zlecenie wspólnot mieszkaniowych,
-
eksploatacja, przeglądy, naprawy i konserwacje na zlecenie remontów infrastruktury technicznej związanej z administrowaniem i zarządzaniem zasobem mieszkaniowym,
-
utrzymanie w należytym stanie porządku i czystości w administrowanych i zarządzanych budynkach mieszkalnych,
-
współpraca z najemcami lokali komunalnych i socjalnych oraz zarządami wspólnot mieszkaniowych,
-
sporządzanie wymaganych sprawozdań w w/w zakresie.
DZIAŁ FINANSOWO - KSIĘGOWY - realizuje następujące zadania:
-
sporządzanie rocznego planu finansowego Zakładu,
-
organizowanie, sporządzanie i kontrola dokumentów finansowych,
-
bieżące, prawidłowe i zgodne z przepisami praowadzenie księgowości,
-
sporządzanie bilansów i sprawozdawczości finansowej,
-
nadzór nad całokształtem prac z zakresu rachunkowości,
-
całokształt spraw związanych z zatrudnieniem i wynagradzaniem pracowników, rozliczenia z ZUS, rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych z urzędem skarbowym, sprawy rentowo - emerytalne, badania okresowe pracowników, sprawozdania dotyczące zatrudniania i płac.
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz
- Informację wytworzył:
- Zbigniew Wywiał
- Informację wprowadził:
- Zbigniew Wywiał
- Data wytworzenia:
-
- Data publikacji:
- 2006-05-30
- Data ostatniej zmiany:
- 2006-06-01