Wymagane dokumenty:
Wniosek osoby ubiegającej się o wydanie zezwolenia zawierający:
· imię, nazwisko wnioskodawcy i adres zamieszkania
· informacja o pochodzeniu psa, jego rasie, wieku, płci.
· oznaczenie miejsca i warunków, w jakich będzie utrzymywany pies.
Podstawa prawna:
a) Art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2003r nr 106 poz. 1002),
b) §1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003r (Dz. U. Nr 77 poz. 687).
Miejsce załatwienia:
Pokój Nr 15, I piętro tel. 38-60- 103 .
Termin załatwienia:
Wydanie zezwolenia następuje nie później niż w terminie 30 dni od złożenia wniosku.
Opłaty skarbowe:
82 zl
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od doręczenia decyzji.
Pliki do pobrania: