Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz

Ikona statystyk

Informacje /deklaracje/ w sprawie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i od środków transportowych

Ikona statystyk

Informacje /deklaracje/ w sprawie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i od środków transportowych

W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego podatnik składa w terminie 14 dni od daty zaistnienia zdarzenia informacje, deklaracje w sprawach podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i od środków transportowych.

 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1892 – t.j.)

Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1821 t.j.)

Ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785– t.j. ze zm.)

 

Wymagane dokumenty

Osoby fizyczne składają:

·      Informację w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego

      - wg załącznika Nr 1

·        Deklaracje w sprawie podatku od środków transportowych

       - wg załącznika Nr  5 i 6

Osoby prawne składają deklaracje w sprawie:

·         podatku od nieruchomości – wg załącznika Nr 2 i Nr 2A

·         podatku  rolnego - wg załącznika 3  

·         podatku leśnego – wg załącznika Nr 4

·         podatku od środków transportowych – wg załącznika Nr 5 i 6

Wzory informacji i deklaracji udostępnione do pobrania na dole strony.

Procedura

Zainteresowany składa wypełnione informacje, deklaracje.

Miejsce załatwienia

Referat Finansowy – pokój Nr 17 (I piętro)

Termin załatwienia

14 dni od daty zaistnienia zdarzenia

Informacje /deklaracje/ w sprawie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i od środków transportowych

W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego podatnik składa w terminie 14 dni od daty zaistnienia zdarzenia informacje, deklaracje w sprawach podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i od środków transportowych.

 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1892 – t.j.)

Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1821 t.j.)

Ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785– t.j. ze zm.)

 

Wymagane dokumenty

Osoby fizyczne składają:

·      Informację w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego

      - wg załącznika Nr 1

·        Deklaracje w sprawie podatku od środków transportowych

       - wg załącznika Nr  5 i 6

Osoby prawne składają deklaracje w sprawie:

·         podatku od nieruchomości – wg załącznika Nr 2 i Nr 2A

·         podatku  rolnego - wg załącznika 3  

·         podatku leśnego – wg załącznika Nr 4

·         podatku od środków transportowych – wg załącznika Nr 5 i 6

Wzory informacji i deklaracji udostępnione do pobrania na dole strony.

Procedura

Zainteresowany składa wypełnione informacje, deklaracje.

Miejsce załatwienia

Referat Finansowy – pokój Nr 17 (I piętro)

Termin załatwienia

14 dni od daty zaistnienia zdarzenia

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz
Informację wytworzył:
Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu
Informację wprowadził:
Bartosz Barański
Data wytworzenia:
2003-08-11
Data publikacji:
2003-08-11
Data ostatniej zmiany:
2019-12-09

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-16 15:28:58, zmian dokonał(a): Bartosz Barański

WCAG 2.0 (Level AA)