Informacje /deklaracje/ w sprawie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i od środków transportowych
W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego podatnik składa w terminie 14 dni od daty zaistnienia zdarzenia informacje, deklaracje w sprawach podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i od środków transportowych.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1892 – t.j.)
Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1821 t.j.)
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785– t.j. ze zm.)
Wymagane dokumenty
Osoby fizyczne składają:
· Informację w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego
- wg załącznika Nr 1
· Deklaracje w sprawie podatku od środków transportowych
- wg załącznika Nr 5 i 6
Osoby prawne składają deklaracje w sprawie:
· podatku od nieruchomości – wg załącznika Nr 2 i Nr 2A
· podatku rolnego - wg załącznika 3
· podatku leśnego – wg załącznika Nr 4
· podatku od środków transportowych – wg załącznika Nr 5 i 6
Wzory informacji i deklaracji udostępnione do pobrania na dole strony.
Procedura
Zainteresowany składa wypełnione informacje, deklaracje.
Miejsce załatwienia
Referat Finansowy – pokój Nr 17 (I piętro)
Termin załatwienia
14 dni od daty zaistnienia zdarzenia
Informacje /deklaracje/ w sprawie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i od środków transportowych
W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego podatnik składa w terminie 14 dni od daty zaistnienia zdarzenia informacje, deklaracje w sprawach podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i od środków transportowych.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1892 – t.j.)
Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1821 t.j.)
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785– t.j. ze zm.)
Wymagane dokumenty
Osoby fizyczne składają:
· Informację w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego
- wg załącznika Nr 1
· Deklaracje w sprawie podatku od środków transportowych
- wg załącznika Nr 5 i 6
Osoby prawne składają deklaracje w sprawie:
· podatku od nieruchomości – wg załącznika Nr 2 i Nr 2A
· podatku rolnego - wg załącznika 3
· podatku leśnego – wg załącznika Nr 4
· podatku od środków transportowych – wg załącznika Nr 5 i 6
Wzory informacji i deklaracji udostępnione do pobrania na dole strony.
Procedura
Zainteresowany składa wypełnione informacje, deklaracje.
Miejsce załatwienia
Referat Finansowy – pokój Nr 17 (I piętro)
Termin załatwienia
14 dni od daty zaistnienia zdarzenia