Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 116, art. 124 ust. 1, pkt 1, 2, 9, ust. 3, art.128 ust.2 pkt 1 i art. 134 ust. 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.) Rada Miejska w Małogoszczu uchwala co następuje:
Ustala się dochody budżetu Gminy w wysokości 22.533.854,-zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1.
Ustala się wydatki budżetu Gminy w wysokości 23.332.674,-zł
z tego:
a) wydatki bieżące 19.110.414,-zł
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 10.887.890,-zł
- dotacje 778.000,-zł
- wydatki na obsługę długu 274.655,-zł
b) wydatki majątkowe 4.222.260,-zł
zgodnie z załącznikiem Nr 2.
1. Deficyt budżetu w wysokości 798.820,-zł zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
a) kredytów i pożyczek
1. Relacja deficytu planowanego na rok budżetowy 2005 w stosunku do planowanych dochodów budżetu kształtuje się na poziomie 16,07 %.
1. Ustala się przychody budżetu w wysokości 3.621.212, zł.
2. Ustala się rozchody budżetu w wysokości 2.822.392,-zł.
zgodnie z załącznikiem Nr 3.
Upoważnia się Burmistrza Miasta i Gminy do:
1) spłat zobowiązań w kwocie 2.822.392,-zł,
w tym z, kredytów i pożyczek zaciąganych w związku ze środkami określonymi w umowie zawartej z podmiotem dysponującym funduszami strukturalnymi lub Funduszem Spójności Unii Europejskiej w kwocie 1.855.392,-zł,
w celu realizacji planowanych kwot rozchodów budżetu zgodnie z załącznikiem Nr 3,
2) do zaciągnięcia długu w kwocie 3.621.212,-zł,
w tym z kredytów i pożyczek zaciąganych w związku ze środkami określonymi w umowie zawartej z podmiotem dysponującym funduszami strukturalnymi lub Funduszem Spójności Unii Europejskiej w kwocie 1.439.761,-zł,
Ustala się limity wydatków inwestycyjnych na okres roku budżetowego zgodnie z załącznikiem Nr 4.
Ustala się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne zgodnie z załącznikiem Nr 4a.
1. Ustala się plan przychodów zakładów budżetowych w łącznej kwocie 1.980.700,-zł,
w tym dotacje z budżetu w kwocie 130.000,-zł,
wydatków zakładów budżetowych w kwocie 1.980.700,-zł, zgodnie z załącznikiem Nr 5.
Ustala się plan przychodów Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie 250.000,-zł oraz wydatków w kwocie 251.000, zł zgodnie z załącznikiem Nr 6.
Ustala się wysokość dotacji udzielanych z budżetu zgodnie z załącznikiem Nr 7.
Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego ustawami
- dochody w kwocie 2.065.824,-zł.
- wydatki w kwocie 2.065.824,-zł.
(zgodnie z załącznikiem Nr 1 i 2).
Ustala się dochody w kwocie 3.000,-zł i wydatki w kwocie 3.000,-zł na zadania realizowane na podstawie porozumień (umów) z organami administracji rządowej (załącznik Nr 1 i 2).
Ustala się:
- rezerwę ogólną w kwocie 70.000,-zł,
Upoważnia się Burmistrza do zaciągnięcia pożyczek, kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu do kwoty 798.820,-zł,
Upoważnia się Burmistrza do:
1) dokonywania przeniesień planowanych wydatków w ramach działów klasyfikacji budżetowej z wyłączeniem zwiększania wynagrodzeń i zmian w wieloletnich programach inwestycyjnych,
2) dokonywania zmian w wydatkach na zadania inwestycyjne roczne w ramach paragrafu.
Ustala się dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na kwotę 120.000,-zł i wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w kwocie 125.227,-zł.
Upoważnia się Burmistrza do lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy.
Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego i obowiązuje od 1 stycznia 2005 roku.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Henryk Nowakowski
Pliki do pobrania: