Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz

Ikona statystyk

UCHWAŁA Nr 19/169/05 Rady Miejskiej w Małogoszczu z dnia 25 lutego 2005r.

Ikona statystyk

UCHWAŁA Nr 19/169/05

Rady Miejskiej w Małogoszczu

z dnia 25 lutego 2005r.

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy na 2005 rok.

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 116, art. 124 ust. 1, pkt 1, 2, 9, ust. 3, art.128 ust.2 pkt 1 i art. 134 ust. 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.) Rada Miejska w Małogoszczu uchwala co następuje:

§ 1

Ustala się dochody budżetu Gminy w wysokości            22.533.854,-zł

zgodnie z załącznikiem Nr 1.

§ 2

Ustala się wydatki budżetu Gminy w wysokości             23.332.674,-zł

z tego:

a) wydatki bieżące                                                             19.110.414,-zł

-        wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń    10.887.890,-zł

-        dotacje                                                                        778.000,-zł

-        wydatki na obsługę długu                                        274.655,-zł

b) wydatki majątkowe                                                         4.222.260,-zł

zgodnie z załącznikiem Nr 2.

§ 3

1. Deficyt budżetu w wysokości 798.820,-zł  zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:

a)   kredytów i pożyczek

1.      Relacja deficytu planowanego na rok budżetowy 2005 w stosunku do planowanych dochodów budżetu kształtuje się na poziomie 16,07 %.

§ 4

1. Ustala się przychody budżetu w wysokości                3.621.212, zł.

2. Ustala się rozchody budżetu w wysokości                  2.822.392,-zł.

zgodnie z załącznikiem Nr 3.

§ 5

Upoważnia się Burmistrza Miasta i Gminy do:

1)   spłat zobowiązań w kwocie 2.822.392,-zł,

w tym z, kredytów i pożyczek zaciąganych w związku ze środkami określonymi w umowie zawartej z podmiotem dysponującym funduszami strukturalnymi lub Funduszem Spójności Unii Europejskiej w kwocie 1.855.392,-zł,

w celu realizacji planowanych kwot rozchodów budżetu zgodnie z załącznikiem Nr 3,

2)   do zaciągnięcia długu w kwocie 3.621.212,-zł,

w tym z kredytów i pożyczek zaciąganych w związku ze środkami określonymi w umowie zawartej z podmiotem dysponującym funduszami strukturalnymi lub Funduszem Spójności Unii Europejskiej w kwocie 1.439.761,-zł,

§ 6

Ustala się limity wydatków inwestycyjnych na okres roku budżetowego zgodnie z załącznikiem Nr 4.

Ustala się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne zgodnie z załącznikiem Nr 4a.

§ 7

1.                  Ustala się plan przychodów zakładów budżetowych w łącznej kwocie 1.980.700,-zł,

w tym dotacje z budżetu w kwocie 130.000,-zł,

wydatków zakładów budżetowych w kwocie 1.980.700,-zł, zgodnie z załącznikiem Nr 5.

§ 8

Ustala się plan przychodów Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie 250.000,-zł oraz wydatków w kwocie 251.000, zł zgodnie z załącznikiem Nr 6.

§ 9

Ustala się wysokość dotacji udzielanych z budżetu zgodnie z załącznikiem Nr 7.

§ 10

Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego ustawami

-        dochody w kwocie 2.065.824,-zł.

-        wydatki  w kwocie 2.065.824,-zł.

(zgodnie z załącznikiem Nr 1 i 2).

§ 11

Ustala się dochody w kwocie 3.000,-zł i wydatki w kwocie 3.000,-zł na zadania realizowane na podstawie porozumień (umów) z organami administracji rządowej (załącznik Nr 1 i 2).

§ 12

Ustala się:

-        rezerwę ogólną w kwocie 70.000,-zł,

§ 13

Upoważnia się Burmistrza do zaciągnięcia pożyczek, kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu do kwoty 798.820,-zł,

§ 14

Upoważnia się Burmistrza do:

1)      dokonywania przeniesień planowanych wydatków w ramach działów klasyfikacji budżetowej z wyłączeniem zwiększania wynagrodzeń i zmian w wieloletnich programach inwestycyjnych,

2)      dokonywania zmian w wydatkach na zadania inwestycyjne roczne w ramach paragrafu.

§ 15

Ustala się dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na kwotę 120.000,-zł i wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w kwocie 125.227,-zł.

§ 16

Upoważnia się Burmistrza do lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

§ 17

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy.

§ 18

Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego i obowiązuje od 1 stycznia 2005 roku.

 

                                                Przewodniczący Rady Miejskiej

                                                            Henryk Nowakowski

 

 

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz
Informację wytworzył:
Andrzej Turek
Informację wprowadził:
Andrzej Turek
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2005-03-05
Data ostatniej zmiany:
2005-03-25

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-02 15:07:22, zmian dokonał(a): Bartosz Barański

WCAG 2.0 (Level AA)