Na podstawie art.33 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U.z 2004r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami). zarządzam co następuje:
W regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Małogoszczu wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Nr 11/02 z dnia 30 grudnia 2002r., Nr 104/03 z dnia 9 grudnia 2003r., Nr 124/04 z dnia 22 kwietnia 2004r. i Nr 169/04 z dnia 19 października 2004r. wprowadzam zmiany :
1. W §6 pkt 4 dopisuje się ppkt d w następującym brzmieniu :
„ d) stanowisko ds. promocji i rozwoju gminy
2. W §45 pkt 4 skreśla się zadanie w zakresie promocji i strategicznego rozwoju gminy pkt 1 do 4 oraz zadanie w zakresie środków pomocowych pkt 1 do 5
3. W §47 dopisuje się zadania dla stanowiska ds. promocji i rozwoju gminy w następującym brzmieniu:
„ W zakresie promocji i rozwoju gminy - realizuje zadanie z zakresu ’’
1. Koordynacja zadań ujętych w planach strategicznych rozwoju gminy.
2. Opracowywanie założeń i realizacja polityki informacyjnej gminy
3. Nawiązywanie kontaktów z jednostkami promującymi gminy na terenie i poza granicami kraju.
4. Zbieranie materiałów, redagowanie i aktualizowanie treści do strony internetowej gminy www.malogoszcz.pl.
5. Współudział w organizacji imprez z udziałem gminy oraz prowadzenie spraw związanych z jej promocją .
„ W zakresie pozyskiwania środków finansowych- realizuje zadania z zakresu”
1. Pozyskiwania dla gminy krajowych i zagranicznych bezzwrotnych źródeł finansowania w tym funduszy Unii Europejskiej .
2. Współpracy z komórkami organizacyjnymi i jednostkami w zakresie identyfikowania inwestycji i działań przeznaczonych do współfinansowania ze środków pomocowych w tym Funduszy Europejskich.
3. Informowania o programach pomocowych krajowych, Unii Europejskiej oraz innych instytucji i organizacji.
1. W §56 dopisuje się tytuł „Realizacja obowiązków wynikających z ustawy z dnia 22 kwietnia 2005r. o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej „ i punkty od 16 – 23 w następującym brzmieniu :
16. Prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych uchylających się od realizacji obowiązków
17. Wykonanie obowiązków w zakresie współdziałania pomiędzy komornikiem sądowym , a organem gminy
18. Wykonywanie procedury karnej w stosunku do dłużnika alimentacyjnego
19. Wytyczanie powództwa alimentacyjnego przed sądem przez organ gminy na rzecz wierzyciela alimentacyjnego,
20. Wydawanie decyzji o przyznaniu zaliczki alimentacyjnej
21. Wydawanie decyzji wstrzymujących wypłatę zaliczki i wznawiających wypłaty,
22. Prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie procedury administracyjnej wymaganej w/w ustawą.
23. Dokonywanie rozliczeń pomiędzy wypłaconymi zaliczkami ,a wyegzekwowanymi przez komornika świadczeniami alimentacyjnymi.
2. W załączniku do regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy -struktura stanowisk w referacie budownictwa i inwestycji w rubryce samodzielne stanowiska pracy dopisuje się pkt.4 ds. promocji i rozwoju gminy – 1 etat – umowa o pracę.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2005r., z wyjątkiem § 2 który wchodzi w życie z dniem 1 września 2005 r.
Burmistrz
Jan Głogowski